Wednesday, May 05, 2010

bila tidur dah tak cukup



HYE UOLS~!
Uols Uols Uols!
Uols perasan tak bila hati kita tak tenang ada saja benda yang mengarut-mengarut kita akan buat macam :

1)kentut kuat-kuat
2)nyanyi kuat-kuat sorang sorang
3)tengok cerita banyak-banyak kali
4)dengar lagu sama kat mp3 ulang-ulang
5)tito dengan niat tanak bangun-bangun
6)orang fone, buat-buat tak dengar
7)kawan ajak hangout, seronok ada kacau sikit.
8)makan banyak dari biasa. nasik tamabh 3 pinggan. ( padahal memang makan banyak pun hari2)
9)rambut selalu kusut. air liur meleleh-leleh je.
10)atau lebih kronik bila dah boleh jalan-jalan kat mall dari pagi sampai malam sorang-sorang..

Dulu I seorang yang tenang. sumpah! tapi sekarang, I suka gelabah tak tentu fasal. Dah kenapa kan?

I tau kot kenapa. I dah rasa sangap gila babi dah ni. I cuba dapatkan penawarnya secepat mungkin. Tapi..yelah, keadaan tak mengizin kan. I terpaksa korban banyak benda lain.
I terseksalah. Semak. Rimas I rasa jauh berbeza dengan orang lain. I rasa jauh ketinggalan. I rasa tak berharta -.-'. I rasa lapar..laparkan 'usapan' ke body barang idaman tu. HORNY!

Please la abah. Dah lama anak abah yang baik seorang ni kehilangan "barang" yang dimaksudkan. And Abah tak nampak nampak ke anak abah ni dah mula tunjukkan simptom-simptom macam diatas tu. Pleasela risaukan keadaan dia bah. Tapi yang no 10 tu belum lagila :D Sekarang hanya mampu guna "barang" hasil tajaan seorang jejaka yang tak kurang kacaknya.(amboi macam bapak ayam pula kan)ANYWAYS, Terima kasih Encik Ailysm!


Inilah barang hasil tajaan MR. Ailysm. Tadaaaaaaa^-^



wuuuuuuuuu ^^


Nak tengok die buka mulut? Hihi buka mulut sayang~




p/s:JUMLAH UNTUK REPLACE BABY V9 HAMPIR REACH THE TARGET. DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK I! Any ideas? Email me!:D

1 comment:

  1. kentut kuat2..hahahaa...

    busuk tak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...