Monday, April 25, 2011

Haha's Birthday Celebration!

Yeagh. gua lagi. gua lagi rupanya yang datang ke ruang dashboard lu orang. Tapi gua tahu. Lu orang tapayah gua update, hari hari lu orang click link blog gua kan? HA HA terima kasih sebab melantik diri lu orang jadi papa/mamarazi secara automatik.

Tahniah gua ucapkan! Gua bukan apa. Gua suka lu bukak page gua. Sebab apa? Sebab gua punya "tabung masa depan" pun bertambah dengan sihatnya. Kahwin free la gua, yiha! huh :8)

Lu orang care-to-noe kan di mana sambutan hari lahir gua dijalankan itu hari kan? Ya, gua pun care-to-share juga lah macam gini! ;p Aih malu malu pula lu ni. biasa duduk rileks je click-click link gua. Elelele ;p








Thanks kepada family-cool gua sebab beli cake dan nasi arab dan ikan bakar paling masyur. Thanks kepada si kacak belanja gua makan malam. Thanks kepada si cantik belanja gua makan dan beg idaman.

Malam sikit gua upload gamba lagi. Sekarang dekat office. Mana hilang gambar lain gua pun tidak-ketahuan. Ewah! Nampaknya gua seperti mengantoikan diri sendiri yang gua bukan bekerja. Tapi...lu sambung sendiri.

Peace out! emwah :*







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...