Friday, April 29, 2011

Haha's Sigh. Sorry Readers.

Gua..emph..haih. Gua pernah berjanji yang gua tak akan jadikan blog gua tempat meluahkan perasaan gua. Lu tengok lah sekarang. Apa dah jadi? Typical lah lu Anis Haha. Bluergh.

Tapi gua manusia biasa. Manusia biasa, yang kadang kadang tak kuat untuk berpegang pada janji. Gua penat bagitahu dekat diri gua, jangan. Tetap dia..Haih.

Tapi gua tetap rasa...tiada siapa didalam dunia ni yang faham dengan kondisi diri gua. Gua goyah gila la senang cerita. Kondisi gua memang tak ada penyelesaian. Tapi gua cuba....Haih.

Gua hati bengkak. Gua sekarang kering air mata. Gua panas kepala. Gua...argh! Gua tak pernah sangka semua benda ni akan terjadi pada gua seawal usia ni. Gua bengang kenapa gua terpaksa fikirkan ni semua. Memang, memang gua sedih. Haih.

Tapi gua pujuk hati gua. Jangan bertindak ikut suka hati gua. Dia pesan, sabar, slow slow. Ok, gua sabar. Gua slow. Atleast gua cuba. Tapi, tak ada siapa tahu bersarang perasaan berkecamuk dalam hati ni. Gua tak ikhlas. Gua tak tahu macam mana nak pujuk rasa ikhlas tu. Hati gua kali ni memberontak kuat. Keras. Gua sendiri tak boleh nak kawal. Haih.

Mungkin gua memang azali degil. Memang, gua mengaku. Gua degil bertempat rasanya. Hmph. Tapi, gua sentiasa berdoa pada Tuhan. Ingatan pada Tuhan memang menenangkan jiwa gua. Ya Allah...terima kasih tak terhingga. Jauhlah segala kebinasaan dari hidup gua. Gua benci. Gua fed-up. Gua tired. Gua kusut-lah!

Patutkah gua .............................give up?

Gua memang typical. Gua benci diri gua sendiri. Maafkan gua readers :/

3 comments:

  1. anis,
    • Bila Allah makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu,

    • Bila DIA lambat makbulkan doamu, Maka DIA ingin mengujimu,

    • Bila DIA tak makbulkan doamu, Maka DIA merancang sesuatu yg terbaik untukmu...
    ...
    ★ Oleh itu, sentiasala bersangka baik pd ALLAH dalam apa jua keadaan kerana kasih sayang itu mendahului kemurkaanNYA.

    :) -et-

    ReplyDelete
  2. anis,nape ni..

    ReplyDelete
  3. anis ha ha ha! why nih? still not okke yet ke broo? terasa ingin tahu kenapa. terasa jaa terasaaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...