Tuesday, May 24, 2011

Anak-Anak Jiran Punya Hal

Budak zaman sekarang memang unpredictable. kadang-kadang sakit jantung dibuatnya. Oh god!

Budak 1 : awak, awak kena ketip kuku tau. nanti banyak cacing (sambil pegang-pegang kuku i)
Budak 2 : eh biarlah dia, sukahati dia lah nak buat hobo apa. hobo dia, dia suka, dia buatlah.
Haha : hobo tu apa? hobo ke hobi?
Budak 2 : ehhh. hubi, hubi (sambil menyingai senyum innocent)
Haha : HOBI-lah budak kecik. hahaha. bukan hubi >.<'

Budak 2 : eh awak ada boyfriend tak?
Haha : euw, budak kecik mana boleh ada boyfriend -.-'
Budak 2 : ehhhh awak cepat cepat la cari boyfriend! kita ada boyfriend. awak ada kan?
Haha : ishh....pandai pandai je.
Budak 2 : eh awak kenal afiq kan?
Haha : err (eh mcmmana budak ni boleh tau nama Mr.A ni? brrr kantoilah aku aduh)
Budak 2 : eh afiq tu kawan kita, boyfriend kita nama zharif lah. apa la awak ni~
Haha : hoi budak ni, buat cuak aku je larrrrr

Budak 2 : kawan kita ada tahi lalat dekat bahu tau~
Haha : habis tu tak buang ke?
Budak 2 : dah, buang pakai ketip kuku~ (muka slumber)
Haha : adoiiiiiiii (ngilu nya ya allah)


2 comments:

  1. budak kecil sangat adorable kan :)..

    http://bola-tennis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha..xpenah ok buang taiklalat gune ketip kuku....huish..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...