Tuesday, October 11, 2011

Anis Haha is Back?

assalammualaikum semua.

oh tak tak jangan risau. gua tak ada masa nak tiup sawang dalam blog. like what the... sawang?!
chill chill keep breezy, elak elak entry kontroversi (boleh ke? :p) alahhh. kena juga ke gua buat routine macam bloggers lain? tanya semua rindu i ke tak? and tunjukan penuhnya sawang dalam blog ni yang seguni banyaknya? hell-o. nah, im not gonna do tat *nada diva*

so, hows life been treating u guys outhere? hope u guys are doin great, awesome and good. gua pun boleh tahan lah life. bagus. cuma banyak perubahan frasa kehidupan gua lalui dalam tahun 2011 ini. apa frasa-frasa dia? gua pun tak berapa pasti.

gua nak tgk performance blog gua dulu sebaik sahaja post ini di publish. baru boleh share!

see ya soon guys! xoxo :*

mish&kish,
Anis Haha

p/s: sila baca banyak banyak kali. hit certain limit. ill blogggg again. click click. hurry hurry :D

1 comment:

  1. betaon aku tunggu ko update nyah!
    sejak keje depan pc ni aku keje blogwalking je hihihi
    update2 k!

    -bat-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...